Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Τι καλύπτει η ασφάλιση Νομικής Προστασίας Ιδιοκτήτη Κατοικίδιων

Λύσεις σε πολλά προβλήματα όσων αγαπούν και μοιράζονται την καθημερινότητά τους με κατοικίδια ζώα προσφέρει το πρόγραμμα ασφάλισης Νομικής Προστασίας Ιδιοκτήτη Κατοικίδιων, που λάνσαρε η ARAG, με πρωτοβουλία του γενικού διευθυντή της, Δημήτρη Τσεκούρα, και διατίθεται από την DAEDALUS Life Insurance & Reinsurance Brokers, μια εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και δραστηριοποιείται σε όλους τους σύγχρονους κλάδους ασφάλισης.

Σύμφωνα με την DAEDALUS, το εν λόγω προϊόν, το οποίο έρχεται στην αγορά περίπου ένα χρόνο πριν την ισχύ του νόμου 4039, που επιτρέπει στη Δημοτική Αστυνομία να κάνει ελέγχους και να βεβαιώνει παραβάσεις σχετικά με τα ζώα συντροφιάς, αποτελεί μια καινοτόμα πρόταση του κ. Τσεκούρα, ο οποίος με πίστη προωθεί τη φιλοζωική παιδεία υπηρετώντας το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

Η Εταιρεία, αναφερόμενη ειδικότερα στα σκυλιά, τα χαρακτηρίζει «σύνδεσμο των ανθρώπων με τον παράδεισο», ενώ προσθέτει ότι «ένας απρόσεχτος οδηγός, ένα βαρύ κρυολόγημα, μια εξαφάνισή του ή ένα δάγκωμα σε κάποιον περαστικό, μπορεί να βάλουν το σκύλο σας σε δυσάρεστες περιπέτειες και εσάς, τον ιδιοκτήτη του, σε απρόβλεπτα έξοδα».

«Η ασφάλιση εν γένει είναι μια υπηρεσία που προασπίζει τον ασφαλισμένο την κατάλληλη στιγμή παρέχοντάς του την υπέρμετρη σιγουριά ότι δεν είναι μόνος του, όπως επίσης τον διασφαλίζει ότι η απόφασή του να προνοήσει την κάλυψη αυτή, τον επιβραβεύει με αντίτιμο που στην προκειμένη περίπτωση είναι η Νομική Προστασία του κατοικίδιου του» αναφέρει η DAEDALUS, προσθέτοντας ότι «ως κάλυψη προάγει επίσης τον πολιτισμό και συγκεκριμένα καλύπτει μια πολύ μεγάλη μερίδα ανθρώπων που μέχρι τώρα δεν είχαν τη δυνατότητα να αποδείξουν ότι ενδιαφέρονται εμπράκτως για τα κατοικίδια τους».

Οι καλύψεις που προβλέπουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια Νομικής Προστασίας Ιδιοκτήτη Κατοικίδιων, έχουν ως εξής:
  • ποινική υπεράσπιση του ασφαλισμένου για παράβαση εξ’ αμέλειας ποινικών, αστυνομικών ή άλλων διατάξεων
  • διεκδίκηση αποζημίωσης από υπαίτιο τρίτο για βασανισμό, τραυματισμό, βλάβη ή θάνατο του προστατευόμενου σκύλου
  • διαφορές που θα προκύψουν με ασφαλιστικές εταιρίες που καλύπτουν με ασφαλιστικά προγράμματα τον σκύλο του ασφαλισμένου
  • απόκρουση απαιτήσεων τρίτων εναντίον του ασφαλισμένου για ζημιές από ελαφρά του αμέλεια
  • προσεπίκληση της ασφαλιστικής εταιρίας αστικής ευθύνης
  • παροχή νομικών συμβουλών στις ανωτέρω ασφαλιστικές καλύψεις καθώς επίσης και για θέματα που αφορούν αδέσποτα
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα την αστική ευθύνη ιδιοκτήτη κατοικίδιου, το εν λόγω πρόγραμμα καλύπτει τα εξής:
  • αστική ευθύνη του εκάστοτε ιδιοκτήτη ή μέλους της οικογένειας του καθώς και όποιος συνοδός το συνοδεύει με τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη
  • αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές προς τρίτους
  • σωματικές βλάβες (μεμονωμένο ατύχημα) μέχρι 5.000€
  • σωματικές βλάβες (ομαδικό ατύχημα) μέχρι 10.000€
  • υλικές ζημιές μέχρι 1.000€
  • ανώτατο όριο ευθύνης της εταιρίας για όλη τη διάρκεια ισχύος της ασφάλισης 20.000€
  • απαλλαγή 200€ ανά περιστατικό/απαίτηση

Πηγή : www.insurancedaily.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Νέο τσεκάρισμα για τα ανασφάλιστα ΙΧ

Μετά από μία σειρά ενεργειών και διευκολύνσεων προς τους κατόχους αυτοκινήτων που έχουν κλαπεί ή αποσυρθεί ώστε να διαγραφούν από τα μητρώα του υπουργείου Μεταφορών και της εφορίας, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ΑΑΔΕ αναμένεται μέσα στο Σεπτέμβριο να κάνει νέα επίσημη διασταύρωση για να εντοπίσει ανασφάλιστα αυτοκίνητα.
Κάτι που έκανε και στις 6 Ιουνίου 2017, αλλά ακύρωσε λόγω μεγάλο αριθμού οχημάτων που εμφανίζονταν στην λίστα, ενώ είχαν αποσυρθεί η κλαπεί .
Ετσι εδώ και δύο μήνες οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων έχουν την δυνατότητα να προβούν σε διαγραφή τους, ώστε να ξεκαθαρίσουν τα μητρώα του Υπουργείου Μεταφορών και της εφορίας και να γίνει το τελικό ξεκαθάρισμα.

Στο μεταξύ με τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή τροποποιήθηκε το ποσό των επιβαλλόμενων προστίμων για τα ανασφάλιστα ως εξής :

100 ευρώ για δίκυκλα έως 250 κυβικά εκατοστά
• 150 ευρώ για δίκυκλα κυβισμού άνω των 250 κυβικών
• 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά
• 250 ευρώ για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα «Ελευθερίας του Τύπου της Κυριακής» τα δύο συναρμόδια υπουργεία ( Μεταφορών και Οικονομικών) προωθούν νομοθετική ρύθμιση. Παλιά οχήματα, με ημερομηνία κυκλοφορίας πριν από την 4η Μαρτίου του 2004, θα μπορούν να απαλλαχθούν οριστικά από τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιση.
Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα στη δήλωση αυτή, ο ιδιοκτήτης του προς οριστική διαγραφή οχήματος, με μια διαδικασία εξπρές θα δηλώνει ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί πλέον πχ λόγω καταστροφής, αχρηστίας για πολύ καιρό, κλοπής κλπ.
Ενώ στις περιπτώσεις που εντοπιστούν δηλώσεις με ψευδή στοιχεία θα επιβάλετε πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ.
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι, σε πρόσφατο δημοσίευμα της Καθημερινής σε άτυπη διασταύρωση της ΑΑΔΕ τον περασμένο Ιούλιο από τα 1.100.000 ανασφάλιστα τον Ιούνιο, ο αριθμός αυτός μειώθηκε στα 450.000.
Και προφανώς θα μειωθεί περισσότερο με την νέα διαδικασία διαγραφής οχημάτων που σχεδιάζουν τα δύο συναρμόδια υπουργεία.

Πηγή : www.asfalisinet.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Φωτιά: Παγίδες στην ασφάλιση εξοχικής κατοικίας

Οι τελευταίες πυρκαγιές που ξέσπασαν στη ΒΑ Αττική, όπως και στη Ζάκυνθο, αλλά και η χθεσινή στην Κεφαλονιά, ανέδειξαν τη σημασία που έχει για τον κάτοχο μιας εξοχικής κατοικίας η ασφάλισή της έναντι του κινδύνου της φωτιάς.

Σε κάθε περίπτωση, μια ανάλογη απόφαση από την πλευρά του ιδιοκτήτη κρίνεται σοφή. Όμως από την απόφασή του αυτή έως και την υπογραφή του συμβολαίου μεσολαβεί… δρόμος, όπως και παγίδες τις οποίες θα πρέπει να αποφύγει, εφόσον θέλει να είναι απόλυτα βέβαιος ότι σε περίπτωση… ατυχήματος θα καλυφθεί πλήρως ασφαλιστικά και δεν θα πέσει σε τυχόν κρυφές εξαιρέσεις που μπορούν να προβλέπουν τα συμβόλαια ασφάλισης.

Ακολουθούν, λοιπόν, ορισμένα από τα βασικότερα ζητήματα τα οποία θα πρέπει να προσέξει όποιος σχεδιάζει να ασφαλίσει την εξοχική του κατοικία:
  • Στο βαθμό που η εξοχική κατοικία βρίσκεται εντός δασικής έκτασης ή γειτνιάζει με δάσος, καλό είναι να δηλωθεί. Ώστε να αποφευχθούν πιθανές “ενστάσεις” της ασφαλιστικής εταιρείας σε περίπτωση αποζημίωσης.
  • Ανάλογα θα πρέπει να δηλωθεί το ακίνητο ως αυθαίρετο εφόσον κατασκευάσθηκε χωρίς την έκδοση οικοδομικής άδειας, ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά σε περίπτωση αποζημίωσης μετά από ζημιά ή καταστροφή.
  • Ανάλογα θα πρέπει να δηλωθούν και τμήματα μιας νόμιμης εξοχικής κατοικίας που κατασκευάσθηκαν παράνομα, όπως επεκτάσεις, ημι-υπαίθριοι κ.ά.
  • Στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο θα πρέπει να δηλωθεί ότι ασφαλίζονται και οι μάντρες του ακινήτου, όπως και παρακείμενα της εξοχικής κατοικίας κτίρια ή κτίσματα, ώστε στην ασφαλιστική κάλυψη να περάσει το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που βρίσκεται επί του οικοπέδου. Βέβαια για τις παροχές αυτές ο ασφαλισμένος θα κληθεί να καταβάλλει έξτρα ασφάλιστρο.
  • Στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο μπορούν επίσης να περιληφθούν φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις εφόσον υπάρχουν, για την ασφάλιση των οποίων καταβάλλεται έξτρα ασφάλιστρο.
  • Στο βαθμό που στις εγκαταστάσεις της εξοχικής κατοικίας υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης ή ακόμη και πισίνα, θα πρέπει να δηλωθούν στο ασφαλιστήριο. Δεδομένου ότι ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν στον ασφαλισμένο εκπτώσεις επί του ασφαλίστρου.

Ανεξάρτητα από τα όσα προαναφέρθηκαν, ο ασφαλισμένος θα πρέπει να μελετήσει προσεκτικά στο σύνολό του το συμβόλαιο πριν το υπογράψει. Διότι κάθε ασφαλιστική εταιρεία προβλέπει τις δικές της εξαιρέσεις.

Πηγή : www.kofa.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Οι 5 πιο συνηθισμένες δικαιολογίες για να μην κάνεις ασφάλεια ζωής

Το να μη γνωρίζεις αυτά που πρέπει για την ασφάλεια ζωής είναι ένα πράγμα. Το να τα γνωρίζεις αλλά να παραβλέπεις την ανάγκη είναι άλλο. Ας δούμε παρακάτω τις 5 πιο συνηθισμένες και ασήμαντες δικαιολογίες για να μην κάνει κανείς ασφάλεια ζωής:

1. «Έχω πιο σημαντικά πράγματα να ασφαλίσω.»

Όπως, να υποθέσουμε, μια σούπερ τηλεόραση 55 ιντσών ή το διαμαντένιο δαχτυλίδι της συζύγου. Ξεχνούν προφανώς πως αυτά τα αντικείμενα δεν θα έχουν και πολύ νόημα αν, ο μη γένοιτο, κάτι συμβεί. Επίσης, παραβλέπουν το γεγονός πως και τα αγαπημένα τους πρόσωπα δεν θα ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την τηλεόραση ή το κόσμημα, αν έχουν άλλα, πολύ σοβαρότερα, οικονομικά ζητήματα να επιλύσουν στην παραπάνω περίπτωση.

2. «Βαριέμαι να «μπλέξω» με τους ασφαλιστές.»

Μπορεί στο παρελθόν να υπήρξαν κάποιοι λιγότερο επαγγελματίες που διαιώνισαν ένα στερεότυπο κουραστικού κι επίμονου, έως και μακάβριου, πωλητή ασφαλειών ζωής. Σήμερα όμως οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι πιστοποιημένοι επαγγελματίες που μπορούν πραγματικά να κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Και να εξασφαλίσουν αυτούς που αγαπάς.

3. «Μα να πληρώνω για κάτι που θα πρέπει να πεθάνω για να ωφεληθώ;»

Η απάντηση είναι μονολεκτική. Ναι. Γιατί η οικογένεια που αγαπάς και φροντίζεις, η οικογένεια που θα αφήσεις πίσω θα συνεχίσει να σε χρειάζεται σε πρακτικό επίπεδο, όσο δυσαναπλήρωτο κι αν είναι, συναισθηματικά, το κενό που θα αφήσεις. Το «εγώ δεν παθαίνω τίποτα» είναι ο πιο εγωιστικός τρόπος σκέψης!

4. «Είναι πάρα πολύ ακριβό.»

Όλα είναι σχετικά. Τα ασφαλιστικά προγράμματα και τα ασφάλιστρά τους διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία του ασφαλιζόμενου, αλλά και τις καλύψεις που προσφέρουν, υπάρχουν όμως λύσεις προσιτές, για τις οποίες δεν θα στερηθείς, σε μηνιαία βάση, κάτι σημαντικό. Αρκεί να θυμάσαι πόσα θα στερηθεί η οικογένειά σου, σε περίπτωση που κάτι συμβεί, αν δεν έχεις προβλέψει για την περίπτωση αυτή

5. «Βέβαια και θα κάνω ασφάλεια ζωής. Αλλά αργότερα.»

Η στιγμή είναι τώρα! Πρώτον, γιατί όσο νεότερος και υγιέστερος είναι κανείς όταν κάνει ασφάλεια ζωής, τόσο το καλύτερο ως προς το τι θα πληρώσει. Δεύτερον, γιατί ο λόγος που κάνουμε ασφάλεια ζωής είναι ακριβώς γιατί δεν γνωρίζουμε το μέλλον. Προγραμματίζουμε τον τρόπο που θα ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας, ακριβώς γιατί δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε πότε θα πεθάνουμε. Μόνο αυτό είναι στον έλεγχό μας.

Τελικά, όλες οι δικαιολογίες πηγάζουν από την (δικαιολογημένη μάλλον) άρνησή μας να αντιμετωπίσουμε το «πρόσκαιρο» της ύπαρξης μας. Που τελικά όμως είναι δείγμα ανωριμότητας, ειδικά όταν στην ενήλικη –και όχι μόνο- ζωή μας ερχόμαστε, δυστυχώς συχνά, αντιμέτωποι με την πραγματικότητα του αιφνίδιου θανάτου και των συνεπειών του. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τι θα συμβεί αύριο. Μπορούμε ωστόσο να προβλέψουμε ώστε τα αγαπημένα μας πρόσωπα να μην ταλαιπωρηθούν πέρα από το αναμενόμενο.

Πηγή : www.insurancedaily.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

7+1 αλλαγές στις ασφαλιστικές αποζημιώσεις του μέλλοντος!

Ο Ant Little, διευθύνων σύμβουλος στην Ageas Retail περιγράφει πώς θα είναι το μέλλον των ασφαλιστικών απαιτήσεων:

1. Η τεχνολογία θα είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Η τεχνολογία με τη μορφή διαδικτύου έχει ήδη φέρει επανάσταση στον ασφαλιστικό κλάδο. (Απλά σκεφτείτε την απίστευτη άνοδο των συναθροιστών περιεχομένου). Τώρα έρχεται και η αυτοματοποίηση. Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι προ των πυλών. Θα μπορούμε σύντομα να αυτοματοποιήσουμε πλήρως τις βασικές απαιτήσεις αν επιθυμούμε.

2. Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει το παιχνίδι.

Ένα μηχάνημα που δημιουργήθηκε από την Google νίκησε τον κορυφαίο παίχτη Go master. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που απαιτεί «ανθρώπινη» διαίσθηση καθώς και στρατηγική. Έτσι, η τεχνητή νοημοσύνη πλησιάζει. Θα διευκολύνει την αυτοματοποίηση περισσότερων διαδικασιών – ακόμη και εκείνων που απαιτούν κρίση.

3. Οι μηχανές θα επιτρέψουν στους ασφαλιστές να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Οι ασφαλισμένοι θέλουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Θέλουν ποιοτικότερη επικοινωνία. Η τεχνολογία θα μας επιτρέψει στο εξειδικευμένο προσωπικό να βοηθήσει τους πελάτες.

4. Το internet of things θα φέρει επανάσταση στις αξιώσεις.

Οι αισθητήρες τηλεχειρισμού θα αποκαλύπτουν σημαντικές πληροφορίες. Από τα αυτοκίνητα μέχρι τις οικειακές συσκευές, θα γνωρίζουμε τα γεγονότα, μερικές φορές πριν από τους πελάτες μας.

5. Οι drones θα βοηθήσουν τους διαχειριστές ζημιών.

Θα είμαστε σε θέση να χρησιμοποιούμε drones για να επιθεωρούμε ζημιές σε περιουσίες, έτσι ώστε οι διαχειριστές ζημιών να μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία.

6. Τα big data θα φέρουν την αλλαγή και θα βοηθήσουν στη διαχείριση του κινδύνου.

Θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι άνθρωποι σε διαφορετικές καταστάσεις συγκεντρώνοντας και αναλύοντας τα δεδομένα τους.

7. Οι πελάτες θα αντιμετωπίζονται περισσότερο ως άτομα.

Θα μάθουμε περισσότερα από ποτέ για τους πελάτες μας. Θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε για πρώτη φορά αυτές τις πληροφορίες για να προβλέψουμε τι χρειάζονται. Έτσι θα μπορούμε να τους δώσουμε περισσότερα από αυτά που θέλουν.

8. Και τέλος, η ανθρώπινη κρίση θα είναι πάντα καθοριστική για να ορίσουμε τις σωστές προτεραιότητες και να κρίνουμε την επιτυχία.

Καθώς η τεχνολογία οδηγεί όλες τις ασφαλιστικές σε ένα μονοπάτι που τις κάνει να φαίνονται ίδιες, η ποιότητα των ανθρώπων της κάθε εταιρίας και η νοημοσύνη τους θα είναι τα στοιχεία που θα κάνουν τη διαφορά. Όσο περισσότερο σκέφτεται κανείς την τεχνολογία, τόσο πιο σημαντικό είναι να σκέφτεται και τον άνθρωπο.

Πηγή : www.nextdeal.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Μεικτή ασφάλιση αυτοκινήτου: Τι να γνωρίζετε!

Στην ασφαλιστική ορολογία, η μεικτή ασφάλιση ονομάζεται, ασφάλιση ιδίων ζημιών. Αυτή μας καλύπτει ακόμα κι από ζημιές που προκαλούνται με δική μας ευθύνη.

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, η ασφαλιστική εταιρεία στην οποία είμαστε ασφαλισμένοι, αναλαμβάνει να καλύψει το κόστος στις υλικές ζημιές του δικού μας οχήματος στην περίπτωση ατυχήματος. Ακόμα κι αν το ατύχημα έγινε με δική μας υπαιτιότητα.

Σημεία προσοχής

Υπάρχουν όμως μερικά σημεία τα οποία θα πρέπει να προσέξετε στην περίπτωση της μεικτής ασφάλισης. Αρχικά υπάρχει η λεγόμενη απαλλαγή. Αυτή είναι ουσιαστικά, το ποσό συμμετοχής που καλείται να πληρώσει ο ασφαλισμένος για να φτιάξει τη ζημιά που προκάλεσε. Να έχετε υπόψη σας, πως όσο μεγαλύτερο είναι το ποσό απαλλαγής που θα πρέπει να πληρώσετε, τόσο μειώνεται το κόστος ασφάλισης.

Στην περίπτωση ατυχήματος  η διαδικασία είναι αυτή που γνωρίζουμε και δεν διαφέρει από μια δήλωση ατυχήματος. Πάλι θα πρέπει να δει το όχημα ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής και τότε θα γίνει και η κάλυψη της μεικτής ασφάλειας. Να έχετε υπόψη σας όμως, πως η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να αρνηθεί τη μεικτή. Είτε να ορίσει μεγαλύτερο ποσό απαλλαγής σε περίπτωση π.χ. που η κατάσταση του οχήματος ήταν πολύ κακή.

Για το λόγο αυτό να διαβάζετε πολύ καλά το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και να ρωτάτε τον ασφαλιστή σας για κάθε σας απορία, όπως επίσης και για τυχόν εξαιρέσεις κάλυψης που μπορεί να υπάρχουν.

Πηγή : www.nextdeal.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Ποιες περιπτώσεις ζημιών καλύπτει η «Νομική Προστασία Σκαφών Αναψυχής»;

Με αφορμή την καλοκαιρινή περίοδο και την κίνηση των σκαφών αναψυχής το nextdeal.gr ενημερώνει σχετικά.

Η ασφάλιση «Νομικής Προστασίας Σκαφών Αναψυχής» από την ARAG Ασφαλιστική αφορά τον ασφαλισμένο ιδιοκτήτη σκάφους αναψυχής. Επεκτείνεται στα επιβαίνοντα μέλη της οικογένειάς του, στα μέλη του πληρώματος και στα άτομα που μεταφέρονται δωρεάν. Ενώ ισχύει για περιπτώσεις ζημιών που θα συμβούν εντός Ελληνικών χωρικών υδάτων.

Περιλαμβάνει την υπεράσπιση του ασφαλισμένου και των επιβαινόντων σε ποινικά δικαστήρια έως και τον Άρειο Πάγο για την μη τήρηση των διατάξεων που αφορούν την ναυσιπλοΐα, τον ελλιμενισμό, την καθέλκυση, την παραβολή, την ρυμούλκηση, την αγκυροβόληση κτλ καθώς και περιπτώσεις κατηγορίας τραυματισμού ή θανάτου λουόμενου ή ψαρά από αμέλεια με το σκάφος, θαλάσσιας ρύπανσης, επικίνδυνης οδήγησης ή οδήγησης κοντά σε παραλία, έλλειψης σωστικών μέσων κ.α.

Επιπλέον η ασφάλιση νομικής προστασίας σκαφών αναψυχής περιλαμβάνει μια σειρά από διεκδικήσεις. Όπως την διεκδίκηση εξώδικα ή δικαστικά των αξιώσεων εναντίον του υπαιτίου τρίτου και της εταιρείας του. Σε περίπτωση σωματικών βλαβών του ιδιοκτήτη και των επιβαινόντων στο σκάφος. Την διεκδίκηση απαιτήσεων για υλικές ζημιές του σκάφους που προκλήθηκαν από τρίτους κατά τον πλουν, τον απόπλου, την παραβολή, την αγκυροβόληση κτλ. Την διεκδίκηση απαιτήσεων κατά της ασφαλιστικής εταιρείας σε περίπτωση διαφορών, τις διεκδικήσεις από διαφορές σε συμβάσεις που αναφέρονται στο σκάφος. Όπως μη καταβολή συμφωνηθέντος ναύλου από τους ναυλωτές, μη καταβολή του υπόλοιπου τιμήματος σε περίπτωση πώλησης του σκάφους, ελαττωματική επισκευή στο ναυπηγείο κ.α.

Το ανώτατο όριο κάλυψης του συμβολαίου νομικής προστασίας σκαφών αναψυχής ανέρχεται στα 26000 χιλ ευρώ ανά ασφαλιστική περίπτωση. Περιλαμβάνει αποζημιώσεις για δικηγορικές αμοιβές, δικαστικά έξοδα, αποζημιώσεις δικαστικών επιμελητών, αποζημιώσεις κλητευθέντων μαρτύρων, αποζημιώσεις διοριζόμενων πραγματογνωμόνων και την επιδικασθείσα στον αντίδικο δικαστική δαπάνη. Το κόστος ενός συμβολαίου νομικής προστασίας σκάφους αναψυχής ARAG διαμορφώνεται ανάλογα τα μέτρα του σκάφους. Ενδεικτικά για ένα σκάφος 6 μέτρων το κόστος διαμορφώνεται στα 71 ευρώ ετησίως, για ένα σκάφος από 6 έως 10 μέτρα το κόστος ανέρχεται στα 108 ευρώ ετησίως κ.ο.κ.

Δείτε εδώ τον όρο «Νομική Προστασία Σκαφών Αναψυχής»

Μέσα από του γενικούς όρους ασφάλισης νομικής προστασίας ARAG:

ARAG Νομική Προστασία Σκαφών Αναψυχής

Ενημερωθείτε σήμερα από τον διαμεσολαβητή σας για τα οφέλη και το κόστος ασφάλισης του σκάφους σας.

Πηγή : www.nextdeal.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Γιατί πρέπει να ασφαλίζουμε τα οχήματα. Στα χέρια των οδηγών τα ραβασάκια!

Και ενώ συνεχίζεται η αποστολή των ειδοποιητηρίων για τα ανασφάλιστα οχήματα, ένα εκ των οποίων παρουσιάζει και το nextdeal.gr. Οι οδηγοί θα πρέπει να ξανασκεφθούν την ασφάλιση των οχημάτων τους. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μέσο ασφάλιστρο για την αστική ευθύνη αυτοκινήτων είναι 250 ευρώ / χρόνο. Ένα ποσό που πραγματικά μπορεί σώσει από οποιαδήποτε ταλαιπωρία που προκαλείται από ένα ατύχημα.

 

Έχουμε ακούσει πολλές ιστορίες από οδηγούς που ενεπλάκησαν σε τροχαίο με ανασφάλιστο όχημα, αυτοκίνητο ή μηχανή. Πέρασαν μία ταλαιπωρία για να βγάλουν άκρη και να αποζημιωθούν, μετά από καιρό.

Είναι όμως μόνον η ταλαιπωρία που δημιουργείται από τα ανασφάλιστα οχήματα. Ή είναι κάτι περισσότερο με έντονες οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις; Ποια είναι η πραγματική αλήθεια για τα ανασφάλιστα οχήματα;

Διαβάστε στη συνέχεια 6 λόγους που πρέπει να ξανασκεφτούμε την ασφάλιση αστικής ευθύνης για την κυκλοφορία των οχημάτων.

1. Η ασφάλιση αστικής ευθύνης αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική;

Πράγματι, η ασφάλιση αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία οχημάτων είναι μία υποχρέωση όλων μας που εφαρμόζεται σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες και σύγχρονες κοινωνίες. Στη χώρα μας, η υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης οχημάτων ισχύει ήδη από το 1976, με την ψήφιση του Ν. 489/1976.

2. Γιατί είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του οχήματος;

Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι η ασφάλιση του αυτοκινήτου ή της μηχανής είναι υποχρεωτική για διασφαλιστούν έσοδα είτε στο κράτος είτε στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι η καθιέρωση, σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, της υποχρεωτικής ασφάλισης εξυπηρετεί έναν σημαντικό κοινωνικό σκοπό, καθώς με την ασφάλιση διασφαλίζεται η προστασία και η αποκατάσταση των θυμάτων από αυτοκινητικά ατυχήματα.

Έτσι, μέσω του μηχανισμού της ιδιωτικής ασφάλισης, όλοι μαζί οι ασφαλισμένοι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν από κοινού, με την καταβολή των ασφαλίστρων, να επιτύχουν την καλύτερη δυνατή προστασία για τους συνανθρώπους που ενδέχεται σε κάποια χρονική στιγμή να πέσουν θύματα ενός τροχαίου ατυχήματος.

Η υποχρεωτικότητα της ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτου έχει συνεπώς βαθιά κοινωνική διάσταση που βασίζεται στο σεβασμό για τον συμπολίτη καθώς, το να κυκλοφορεί κάποιος ανασφάλιστος σημαίνει ότι θα αφήσει ακάλυπτο το συνάνθρωπό του που ενδεχομένως να είναι θύμα του, εάν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.

3. 5,5 εκ. συνεπείς πολίτες «πληρώνουν» τα πάνω από 1 εκ. ανασφάλιστα οχήματα. Πλέον της κοινωνικής διάστασης του προβλήματος των ανασφάλιστων, οι συνεπείς πολίτες πως επηρεάζονται;

Είναι αντιληπτό από όλους ότι υπάρχουν αλυσιδωτές συνέπειες όταν τα ανασφάλιστα οχήματα εμπλέκονται σε ατυχήματα αφού οι πολίτες, οι ασφαλιστικές εταιρείες, και το Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων, καλούνται να συμμετέχουν στην κάλυψη ενός ατυχήματος από τα ανασφάλιστα οχήματα.

Μία οικονομική συνέπεια είναι ότι, οι συνεπείς πολίτες, επιβαρύνονται αφού συμμετέχουν, μέσω των ασφαλίστρων που πληρώνουν, στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων για τη στήριξη της λειτουργίας του και την κάλυψη ενός ατυχήματος. Έτσι, οι ανασφάλιστοι οδηγοί επιβαρύνουν το σύνολο των νομοταγών και συνετών ασφαλισμένων πολιτών, οι οποίοι ακόμη και μέσα σε συνθήκες κρίσης, με αίσθημα ευθύνης προς τους συμπολίτες τους καταβάλλουν κανονικά τα ασφάλιστρά τους.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η λειτουργία του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων χρηματοδοτείται από τα ασφάλιστρα που καταβάλλουν οι συνεπείς ασφαλισμένοι πολίτες. Σύμφωνα με το νόμο ποσοστό 6% επί των ακαθάριστων ασφαλίστρων του κλάδου αστικής ευθύνης από χερσαία αυτοκίνητα οχήματα κατευθύνεται στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων για τη στήριξη της λειτουργίας του. Η εισφορά αυτή βαρύνει κατά 70% τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις και κατά 30% τους ασφαλισμένους.

Έτσι:

– 5,5 εκ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είναι συνεπείς στην ασφάλιση των οχημάτων τους και στην πληρωμή των ασφαλίστρων, στηρίζοντας ταυτόχρονα, ως οφείλουν, τη λειτουργία του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων.
– οι 1 εκατ. ανασφάλιστοι οδηγοί, όχι μόνο ρισκάρουν να αφήσουν τα θύματά τους αβοήθητα, αλλά ταυτόχρονα μεταθέτουν τα βάρη και την αποκατάσταση των ζημιών που μπορεί οι ίδιοι να προκαλέσουν σε περίπτωση ατυχήματος στους υπόλοιπους συνεπείς πολίτες, γεγονός που οδηγεί σε κοινωνική και οικονομική αδικία.

4. Πως μπορεί να γίνει, μακροπρόθεσμα, πιο οικονομική η ασφάλιση των οχημάτων;

Με τη συμμετοχή στο Επικουρικό Ταμείο τόσο των πολιτών που με συνέπεια πληρώνουν τα ασφάλιστρα των οχημάτων όσο και των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών εξασφαλίζεται ένα ποσοστό 6% επί των ακαθάριστων ασφαλίστρων του κλάδου αστικής ευθύνης από χερσαία αυτοκίνητα οχήματα, προκειμένου να καλυφθούν οι ζημιές από ανασφάλιστα κ.λπ. Το ποσοστό αυτό είναι 7πλάσιο συγκριτικά με την Ευρώπη, γεγονός που αποδεικνύει για μία φορά την πρωτιά μας στην ασυνέπεια και την ανευθυνότητα.

Φανταστείτε όμως εάν το ποσοστό 6% μειωνόταν σταδιακά και έφτανε στα ευρωπαϊκά ποσοστά, πόσο θα μειωνόντουσαν τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου!

5. «Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος». Τι σημαίνει όταν ένας ανασφάλιστος κυκλοφορεί στο δρόμο;

Η ζωή μας μπορεί να αλλάξει σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Έτσι και η ζωή ενός ιδιοκτήτη ανασφάλιστου οχήματος. Γιατί; Εάν κυκλοφορήσει με το ανασφάλιστο όχημά του υποβάλλει και τον ίδιο του τον εαυτό σε κίνδυνο. Καθώς ακόμα και λίγα λεπτά που θα κυκλοφορήσει ανασφάλιστος μπορεί να επηρεάσουν όλη του ζωή.

Εάν για παράδειγμα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα ο ίδιος ο ανασφάλιστος πρέπει να αντιμετωπίσει τόσο το ηθικό βάρος από τον τραυματισμό ενός συνανθρώπου του που στην ουσία αφήνει χωρίς τη διασφάλιση που προβλέπει ο νόμος. Όσο και τις συχνά υπέρογκες οικονομικές επιπτώσεις για τον ίδιο αλλά και τις σοβαρές ποινικές κυρώσεις.

Μπορεί να λέμε «δεν τυχαίνει σε μένα» αλλά η ζωή αποδεικνύει ότι εκεί που δεν το περιμένεις… πολλά μπορούν να συμβούν!

6. Είναι τελικά ακριβή η ασφάλιση του αυτοκινήτου;

Με απόλυτο σεβασμό και κατανόηση στη δυσκολία που έχουν πολλοί πολίτες να είναι συνεπείς στις πληρωμές τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και των επιπτώσεων από αυτή. Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε όλοι μας την αξία της ασφάλισης των οχημάτων. Εάν δεν μπορούμε να είμαστε συνεπείς στην πληρωμή του ασφαλίστρου του οχήματός μας, τότε ως υπεύθυνοι πολίτες θα πρέπει να παραδώσουμε τις πινακίδες. Έως ότου μπορέσουμε να ασφαλίσουμε εκ νέου το όχημά μας.

Πηγή : www.nextdeal.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Τι να κάνω για να μην μείνω ποτέ ανασφάλιστος;

Σημαντική ενημέρωση δίδεται μέσα στον οδηγό ασφάλισης οχημάτων της εταιρείας Generali Hellas.Στην πρώτη σελίδα του οδηγού ασφάλισης οχημάτων Generali εκτός των άλλων η εταιρεία φροντίζει με κατανοητό τρόπο να υπενθυμίσει στους πελάτες της πόσο σημαντική πράξη είναι η ασφάλιση αστικής ευθύνης οχήματος προς τρίτους για τον ίδιο τον ασφαλισμένο και την ανθρώπινη κοινωνία καθώς και «τι πρέπει να κάνουν οι ασφαλισμένοι για να μην μείνουν ποτέ ανασφάλιστοι». Η απάντηση είναι απλή!
Δείτε εδώ πιο αναλυτικά:

Σημαντικές πληροφορίες για την ευθύνη της ασφάλισης αυτοκινήτου

Επικοινωνήστε σήμερα με τον διαμεσολαβητή σας και ενημερωθείτε για το κόστος ενός συμβολαίου οχήματος.

Πηγή : www.nextdeal.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies

Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Πανευρωπαϊκό προϊόν σύνταξης και αποταμίευσης

Η Επιτροπή δρομολογεί ένα νέο πανευρωπαϊκό σήμα προϊόντων ατομικής συνταξιοδότησης για να βοηθήσει τους καταναλωτές στην συνταξιοδοτική τους αποταμίευση

Οι ευρωπαίοι καταναλωτές θα έχουν σύντομα στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές όσον αφορά την αποταμίευσή τους. Σκοπός είναι ο σχηματισμός ενός κεφαλαίου κατά τη συνταξιοδότησή τους για τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας συνταξιοδοτικών προϊόντων.

Η πρόταση θα παράσχει στους παρόχους συνταξιοδοτικών υπηρεσιών τα μέσα για την προσφορά ενός απλού και καινοτόμου πανευρωπαϊκού ατομικού συνταξιοδοτικού προϊόντος (PEPP). Το νέο αυτό είδος εκούσιας ατομικής σύνταξης έχει ως στόχο να προσφέρει στους αποταμιευτές περισσότερες επιλογές όταν αποταμιεύουν για την εξασφάλιση των γηρατειών τους. Να τους παράσχει περισσότερο ανταγωνιστικά προϊόντα.

Τα PEPP θα έχουν τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά οπουδήποτε πωλούνται στην ΕΕ και μπορούν να προσφέρονται από ευρύ φάσμα παρόχων. Όπως ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, ταμεία επαγγελματικής συνταξιοδότησης, επιχειρήσεις επενδύσεων και διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων. Θα συμπληρώνουν τις υφιστάμενες κρατικές, επαγγελματικές και εθνικές ατομικές συντάξεις. Αλλά δεν θα αντικαταστήσουν ούτε θα εναρμονίσουν τα εθνικά καθεστώτα ατομικής συνταξιοδότησης. Η Επιτροπή συνιστά επίσης σήμερα όπως τα κράτη μέλη επιφυλάσσουν την ίδια φορολογική μεταχείριση στο προϊόν. Αυτό με εκείνη που ισχύει για παρόμοια υφιστάμενα εθνικά προϊόντα, ώστε να εξασφαλιστεί ότι το PEPP ξεκινά με τις πλέον ευνοϊκές συνθήκες. Τα νέα προϊόντα θα ενισχύσουν επίσης, σε τελική ανάλυση, το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μια Ένωση Κεφαλαιαγορών. Βοηθώντας να διοχετεύονται οι αποταμιεύσεις σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις στην ΕΕ.

Ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις, αρμόδιος για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα, τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και την ένωση κεφαλαιαγορών, δήλωσε: «Το Πανευρωπαϊκό Ατομικό Συνταξιοδοτικό Προϊόν αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ολοκλήρωση της Ένωσης Κεφαλαιαγορών. Έχει τεράστιες δυνατότητες, καθώς θα προσφέρει στους αποταμιευτές σε ολόκληρη την ΕΕ περισσότερες επιλογές για τον σχηματισμό ενός συνταξιοδοτικού χρηματικού αποθέματος. Αυτό θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό, επιτρέποντας σε περισσότερους παρόχους να προσφέρουν το προϊόν αυτό εκτός των εθνικών αγορών τους. Θα λειτουργήσει σαν ένα σήμα ποιότητας και έχω την πεποίθηση ότι το PEPP θα ευνοήσει επίσης τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις στις κεφαλαιαγορές.»

Ο αντιπρόεδρος κ. Γίρκι Κάταϊνεν, αρμόδιος για την απασχόληση, την ανάπτυξη, τις επενδύσεις και την ανταγωνιστικότητα, δήλωσε τα εξής: «Η σημερινή πρόταση αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα για τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την υλοποίηση του σχεδίου δράσης της Επιτροπής για την Ένωση Κεφαλαιαγορών και την ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς κεφαλαίων στην ΕΕ. Τα πανευρωπαϊκά ατομικά συνταξιοδοτικά προϊόντα θα συμβάλουν στην προαγωγή του ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων συνταξιοδοτικών υπηρεσιών, προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές στην τοποθέτηση των αποταμιεύσεών τους. Η ολοκλήρωση της Ένωσης Κεφαλαιαγορών αποτελεί επίσης σημαντικό στοιχείο του Επενδυτικού Σχεδίου για την Ευρώπη. Εκφράζω την ικανοποίησή μου για το γεγονός ότι η παρούσα πρόταση θα συμβάλει επίσης στη διοχέτευση αποταμιεύσεων σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις, βοηθώντας με τον τρόπο αυτό την επίτευξη των στόχων του Επενδυτικού Σχεδίου για την αναβάθμιση των υποδομών, την τόνωση της ανάπτυξης και τη στήριξη της δημιουργίας θέσεων εργασίας.»
Κύρια οφέλη

Επί του παρόντος, η ευρωπαϊκή αγορά ατομικών συντάξεων είναι κατακερματισμένη και άνιση. Η προσφορά είναι συγκεντρωμένη σε λίγα κράτη μέλη, ενώ σε ορισμένα άλλα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Αυτή η διαφοροποίηση από πλευράς προσφοράς συνδέεται με ένα μωσαϊκό κανόνων σε ενωσιακό και εθνικό επίπεδο, που εμποδίζει την ανάπτυξη μιας μεγάλης και ανταγωνιστικής αγοράς ατομικών συντάξεων σε επίπεδο ΕΕ. Το PEPP θα επιτρέψει στους καταναλωτές να συμπληρώνουν εκουσίως τις αποταμιεύσεις τους ενόψει της συνταξιοδότησής τους και να τυγχάνουν παράλληλα ισχυρής προστασίας ως καταναλωτές:
Οι αποταμιευτές στο πλαίσιο προϊόντων PEPP θα έχουν περισσότερες δυνατότητες επιλογής από ευρύ φάσμα παρόχων PEPP και θα επωφελούνται από τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.
Οι καταναλωτές θα επωφελούνται από αυστηρές απαιτήσεις παροχής πληροφοριών και αυστηρούς κανόνες διανομής, επίσης μέσω του διαδικτύου. Οι πάροχοι θα πρέπει να λαμβάνουν την έγκριση της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (ΕΑΑΕΣ) για την παροχή PEPP.

Τα PEPP θα παρέχουν στους αποταμιευτές υψηλό επίπεδο προστασίας ως καταναλωτές στο πλαίσιο μιας απλής εξ ορισμού επενδυτικής επιλογής.
Οι αποταμιευτές θα έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν πάροχο κάθε πέντε έτη –τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό– με ανώτατο όριο κόστους.

Τα PEPP θα μπορούν να μεταφέρονται μεταξύ κρατών μελών. Δηλαδή οι αποταμιευτές PEPP θα είναι σε θέση να συνεχίσουν να εισφέρουν στο(α) PEPP τους όταν μετακινούνται σε άλλο κράτος μέλος.
Το κανονιστικό πλαίσιο που προτείνει η Επιτροπή σήμερα θα δημιουργήσει ευκαιρίες για ένα ευρύ φάσμα παρόχων που πρόκειται να δραστηριοποιηθούν στην αγορά ατομικών συντάξεων:
Οι πάροχοι θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν PEPP σε διάφορα κράτη μέλη, να συγκεντρώνουν περιουσιακά στοιχεία αποτελεσματικότερα και να επιτυγχάνουν οικονομίες κλίμακας.
Οι πάροχοι PEPP θα είναι σε θέση να προσεγγίζουν καταναλωτές σε ολόκληρη την ΕΕ μέσω ηλεκτρονικών διαύλων διανομής.
Οι πάροχοι PEPP και οι αποταμιευτές θα διαθέτουν διάφορες επιλογές καταβολής στο τέλος της διάρκειας ζωής του προϊόντος.

Οι πάροχοι PEPP θα επωφεληθούν από ένα διαβατήριο ΕΕ προκειμένου να διευκολύνεται η διασυνοριακή διανομή.
Η πρόταση κανονισμού PEPP συνοδεύεται από σύσταση της Επιτροπής σχετικά με τη φορολογική μεταχείριση των ατομικών συνταξιοδοτικών προϊόντων. Συμπεριλαμβανομένου του PEPP. Η Επιτροπή ενθαρρύνει τα κράτη μέλη να χορηγήσουν στα PEPP. Την ίδια φορολογική μεταχείριση με εκείνη που εφαρμόζεται επί του παρόντος σε παρεμφερή υφιστάμενα εθνικά προϊόντα. Ακόμη και αν το ΡΕΡΡ δεν ανταποκρίνεται πλήρως στα εθνικά κριτήρια για τις φορολογικές ελαφρύνσεις. Τα κράτη μέλη καλούνται επίσης να ανταλλάσσουν βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την φορολόγηση των υφιστάμενων ατομικών συνταξιοδοτικών προϊόντων τους. Οι οποίες αναμένεται να ευνοήσουν τη σύγκλιση των φορολογικών καθεστώτων.

Ιστορικό

Το PEPP είναι ένα από τα κύρια μέτρα που εξαγγέλθηκαν τον περασμένο μήνα στην ενδιάμεση επανεξέταση της Ένωσης Κεφαλαιαγορών. Με άλλα λόγια, του εγχειρήματος της Επιτροπής για τη δημιουργία ενιαίας αγοράς κεφαλαίων στην ΕΕ. Το PEPP υποστηρίζει τον στόχο της Ένωσης Κεφαλαιαγορών. Αυτός δεν είναι άλλος απότ η δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για την απελευθέρωση χρηματοδοτικών πόρων. Έτσι θα μπορεί να υπάρξει ροή από τους αποταμιευτές της Ευρώπης προς τις επιχειρήσεις της Ευρώπης.
Επί του παρόντος, μόνο το 27 % των Ευρωπαίων μεταξύ 25 και 59 ετών έχουν συνάψει συμβόλαιο για κάποιο συνταξιοδοτικό προϊόν. Το PEPP θα συμβάλει στην αξιοποίηση αυτού του μεγάλου δυναμικού και στην τόνωση των επενδύσεων στην οικονομία μας.

Η πρόταση κανονισμού βασίζεται σε σχεδόν 600 συνεισφορές στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης της Επιτροπής, του Οκτωβρίου 2016, σχετικά με τις ατομικές συντάξεις. Πολλοί από εκείνους που συμμετείχαν στη διαβούλευση δήλωσαν ότι η τρέχουσα προσφορά ατομικών συνταξιοδοτικών προϊόντων στην ΕΕ ήταν ανεπαρκής. Λήφθηκαν επίσης υπόψη οι δύο εκθέσεις της ΕΑΑΕΣ του 2014 και του 2016, καθώς και μια μελέτη από εξωτερικό συνεργάτη.
Η πρόταση για το PEPP θα εξεταστεί πλέον από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο. Ο κανονισμός θα αρχίσει να ισχύει 20 ημέρες μετά τη δημοσίευσή του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πηγή : www.asfalisinet.gr

Μπορείτε να μας επισκεφτείτε και στο Facebook κάνοντας click στο @livas.asfaleies