Κατηγορίες
Σελίδα Νέα

Κάνουν ασφαλίσεις δυσφήμισης για… τιτιβίσματα στο twitter

Στην εποχή των Social media και του twitter, οι απόψεις και τα μηνύματα διαχέονται ταχύτατα σε αναρίθμητους αποδέκτες. Οι θέσεις ωστόσο που διατυπώνονται όταν είναι σε προσωπικό επίπεδο ενέχουν νομικούς κινδύνους και είναι πιθανό να οδηγήσουν σε αξιώσεις αποζημιώσεων και νομικές διαμάχες ετών.

Αυτό συνέβη και στην Courtney Love, τη χήρα του Curt Cobain, που κατηγορήθηκε για τη δυσφήμιση πρώην δικηγόρου της από μία ανάρτηση στο Twitter που ήταν ορατή για λιγότερο από 10 λεπτά και μετά από έξι χρόνια πλήρωσε 780.000 δολάρια για να προχωρήσει σε συμβιβασμό με την άλλη πλευρά. Η Courtney έλαβε και άλλες δύο αγωγές δυσφήμησης για όσα έγραψε στο Twitter για το σχεδιαστή Dawn Simorangkir.

Η κόρη της δήλωσε σχετικά πως “Το Twitter πρέπει να απαγορεύσει στη μητέρα μου να το χρησιμοποιεί”. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Courtney Love έχοντας τα δικαιώματα από τα τραγούθια των Nirvana και μέσα από την επαγγελματική της δραστηριότητα σαν μουσικός και ηθοποιός είχε τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει νομικά και οικονομικά σε όλη αυτή τη διαδικασία, ωστοσο αυτό όπως καταλαβαίνετε δεν ισχύει για τον καθένα. Όπως αναφέρει το insurancejournal δεδομένου ότι μεγάλο μέρος της μέρας μας και της ζωής μας το περνάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καλό είναι κανείς να εξετασει την ασφάλιση από ευθύνες και αποζημιώσεις που μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις λίβελου ή δυσφήμησης.

Παλαιότερα αναφέρει το ειδησεογραφικό μέσο την κάλυψη αυτή αναζητούσαν κατά κύριο λόγο οι δημοσιογράφοι, ωστόσο σήμερα η εν λόγω ασφάλιση πωλείται στο μέσο Αμερικανό και συχνά ενσωματώνεται σε παραδοσιακά ασφαλιστήρια όπως ηα σφάλιση κατοικίας. Δίνοντας λίγα δολάρια παραπάνω κάθε μήνα οι αμερικανοί μένουν ήσυχοι ότι κάποιος άλλος θα πληρώσει το λογαριασμό όταν έρθει η ώρα.
“Είναι κάτι που έφεραν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης” δήλωσε η Laurie Pellouchoud, αντιπρόεδρος της ασφάλισης ιδιοκτητών σπιτιών στην Allstate Insurance Co. Περίπου το 10% των πελάτών της εταιρείας έχουν συμβόλαια με κάλυψη έως 1 εκατομμυρίου δολαρίων για προσωπικούς τραυματισμούς και ευθύνες δυσφήμησης.

Το μέσο κόστος για αυτά τα συμβόλαια είναι $ 400 το χρόνο, ή περίπου $ 33 το μήνα. Μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες προσέφεραν ασφάλιση για ευθύνες που μπορεί να προκύψουν από δυσφήμηση για χρόνια, αλλά η δημοτικότητα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης έδωσε περισσότερη βαρύτητα στην κάλυψη.

Το 2011, το Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Πληροφοριών δημοσίευσε ένα έγγραφο σχετικά με τον ρόλο της βιομηχανίας στην ευθύνη των κοινωνικών μέσων. Την εποχή εκείνη, το ένα τρίτο των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι αγόρασαν ασφάλειες για κυβερνητικούς κινδύνους, οι οποίες περιλαμβάνουν δυσφήμηση και συκοφαντία. Η Εθνική Ένωση Επιθεωρητών Ασφαλίσεων το 2015 προσέθεσε έναν χάρτη πορείας για την προστασία των καταναλωτών στον κυβερνοχώρο στο «Δελτίο Δικαιωμάτων». Η τροπολογία αυτή περιελάμβανε κάλυψη συκοφαντίας για δηλώσεις που έγιναν στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. Ακόμα και σε περιπτώσεις που στην πορεία ποδειχθούν αδύναμες ως προς τη στοιχειοθέτηση τους οι αμοιβές των δικηγόρων μπορούν να κυμανθούν από $ 10.000 έως $ 20.000, δήλωσε ο Darren Oved, δικηγόρος και συνεργάτης της Oved & Oved LLP.

 

Πηγή : www.insurancedaily.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *